Monday, December 27, 2010

Udruzivanje kao rjesenje



Juce sam pricao sa jednim kolegom. Ovo je otprilike sumarum onoga sto je rekao.

"godisnje moja firma plati nekoliko stotina hiljada poreza. ko nije dobrodosao u ovoj zemlji ako nisam ja. mi preduzetnici treba da se udruzimo i jedan mjesec ne platimo niti jedan porez. tako cemo postati PARTNERI u vlasti."

Vidite ovime sam dobio potvrdu svega o cemu stalno pricam.
1. To je rekao izuzetno visoko obrazovan covjek, ne budala
2. Ideja udruzivanja se budi
3. Problem ideje udruzivanja jos je uvijek oholost i nerazumjevanje drugih
4. Bas zbog oholosti, stavljamo svoje zelje na prvo mjesto
5. Prestali smo da se pitamo STA SU ZAISTA NASE POTREBE
6. Jos jedna potvrda da svi koji su navlasti su OHOLI bez obzira na stranku. To je tim ljudi koji se rotiraju i ne budite smjesni da jedan vas glas moze tome ista nauditi. Ljudi imaju osnovnu ljudsku potrebu da VJERUJU. Naucili su nas da vjerujemo u pogresne stvari.
7. Ne mora se neko slagati samnom, ne mora me voljeti. moze me cak mrziti. ali za tren, zastani, razmisli. Razmisli o ovome sto sam napisao. Razmisli kako si o ovome razmisljao/la zadnjih 20 godina. Pogledaj gdje smo sada...

vedran

No comments:

Post a Comment